+7 (72336) 4-27-00

Қаржы-шаруашылық бөлімінің басшысы-Костомарова Елена Сергеевна

IMG 20190724 WA0053

Өмірбаян:

01.12.2006 - 28.11.2008 - ШҚО, Риддер қаласы «ШҚО Риддер қаласы Үлбі кенттік округінің әкімі» ММ   машинист.

01.12.2008-01.02.2009 – «ШҚО, Риддер қ.Үлбі кенттік округінің әкімі» ММ, ШҚО Риддер қ. ауыл шаруашылығы жетекші маманының м.а. (бала күту демалысы кезеңіне).

02.02.2009-16.09.2009 – «ШҚО Риддер қаласының Үлбі кенттік округінің әкімі» ММ, ШҚО Риддер қ. ауыл шаруашылығының жетекші маманы (бала күту демалысы кезеңіне).

17.09.2009-04.01.2011- ШҚО, Риддер қаласы, «ШҚО Риддер қаласы Үлбі кенттік округінің әкімі» ММ ұйымдастыру-кадрлық жұмыс жөніндегі жетекші маманы.

05.01.2011-25.10.2011 – ШҚО, Риддер қаласы, «ШҚО Риддер қаласы Үлбі кенттік округінің әкімі» ММ жетекші маманы.

25.10.2011-30.06.2013 – ШҚО, Риддер қаласы, «ШҚО Риддер қаласы Үлбі кенттік округінің әкімі» ММ бас маманы.

01.07.2013-30.09.2013-ШҚО, Риддер қ. «Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" ММ бас маманы.

01.10.2013-23.10.2013- Шығыс Қазақстан облысы Риддер қаласы, «Риддер қаласы әкімінің аппараты» ММ күзетші,

24.10.2013-13.01.2014- Шығыс Қазақстан облысы Риддер қаласы, «Риддер қаласы әкімінің аппараты» ММ қаржы-шаруашылық бөлімінің бас маманының м.а.

13.01.2014-14.07.2014- Шығыс Қазақстан облысы Риддер қаласы, «Риддер қаласы әкімінің аппараты» ММ қаржы-шаруашылық бөлімінің бас маманы.

14.07.2014-30.04.2015 – Шығыс Қазақстан облысы Риддер қаласы, «Риддер қаласы әкімінің аппараты» ММ қаржы – шаруашылық бөлімінің меңгерушісі, бас есепші.

01.05.2015-қазіргі уақытта-Шығыс Қазақстан облысы Риддер қаласы «Риддер қаласы әкімінің аппараты» ММ қаржы-шаруашылық бөлімінің басшысы, бас есепші.

 

функционалдық міндеттері:

 

  1. Мекеменің бухгалтерлік есебін, шаруашылық – қаржылық қызметін ұйымдастыруды, материалдық, еңбек және қаржы ресурстарының үнемді пайдаланылуын, мемлекеттік мекеме меншігінің сақталуын бақылауды жүзеге асырады;

 

  1. Порталда мемлекеттік сатып алу бойынша хабарландыруларды орналастыруға, бір көзден мемлекеттік сатып алу хаттамасын қалыптастыруға, тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді мемлекеттік сатып алу бойынша ашық конкурстарды өткізу бойынша құжаттаманы әзірлеуге бақылауды жүзеге асырады;

 

  1. Қаржы жоспарын, типтік Нысандар көзделмеген шаруашылық операцияларын ресімдеу үшін қолданылатын бастапқы есеп құжаттарының нысандарын дайындау және қабылдау, ішкі бухгалтерлік есептілік құжаттарының нысандарын әзірлеу, сондай-ақ түгендеуді жүргізу тәртібін қамтамасыз ету, шаруашылық операциялардың жүргізілуін, бухгалтерлік ақпаратты өңдеу технологиясының және құжат айналымы тәртібінің сақталуын бақылау жөніндегі жұмысты басқарады;

 

  1. Құжаттарды ресімдеудің заңдылығын, уақтылығы мен дұрыстығын, салықтарды жергілікті бюджетке, мемлекеттік бюджеттен тыс әлеуметтік қорларға сақтандыру жарналарын дұрыс есептеу мен аударуды қамтамасыз етеді;

 

  1. Ақша қаражаты мен тауар-материалдық құндылықтардың жетіспеушілігінің, мақсатсыз пайдаланылуының, қаржы заңнамасының бұзылуының алдын алу бойынша шаралар қабылдайды;

 

  1. Бухгалтерлік құжаттарды ресімдеу тәртібінің сақталуын бақылауды жүзеге асырады;

 

  1. Штаттық, қаржылық, кассалық тәртіпті қатаң сақтауды қамтамасыз етеді;

 

  1. Мемлекеттік мекеменің қаржы-шаруашылық қызметінің жағдайы мен нәтижелеріне жоспарлау мен талдауды жүзеге асырады;

 

  1. Ағымдағы бюджеттік бағдарламалар үшін шығыстардың бөлінген лимиттері шегінде бюджеттік өтінімді жасау және болжауды жүзеге асырады;

Қаржы-шаруашылық бөлімінің бас маманы - Мизимбаева Оразгүл Сарсенбекқызы

Mizimbaeva

Өмірбаян:

Мизимбаева Оразгүл Сарсенбекқызы 1990 жылы 12 сәуірде Семей қаласында (Қазақстан Республикасы) дүниеге келді.

2012-жылы Қазақ қаржы-экономикалық академиясын бітіріп, «Қаржы» мамандығы бойынша «Бакалавр» дәрежесін  алды.

2013-жылы Қазақ қаржы-экономикалық академиясында бітіріп,  «Қаржы» мамандығы бойынша «Бизнес және экономика магистры» дәрежесін алды.

2012-2016 жылдар аралығында АҚ «БТА Банк» ШҚФ шағын және орта бизнес кредиттік эксперт  қызметін атқарды.

2016-жылы мамыр айынан бастап мемлекеттік қызметке Риддер қаласы әкімшілік аппаратының қаржы-шаруашылық бөлімінің  «Бухгалтер» қызметіне  ауысты.

Функционалдық міндеттер:

 

  • Есептеулердің барлық түрлері бойынша бастапқы құжаттарды қабылдау мен өңдеуді жүзеге асырады (табельдер, есеп парақтары, еңбекке жарамсыздық парақтары, еңбек  шарттары).
  • «1С–Кәсіпорын» бағдарламасында штаттық кестені, еңбек ақыны есептеулерді, есептік ведомостарды берумен барлық ұстап қалу түрлерін, тиісті жазбалармен №5 мемориалды ордерді компьютерлік өңдеуді жүргізеді;
  • МЗТО бағдарламасында қызметкерлерге зейнетақы және әлеуметтік ақша аударуларды жүзеге асырады және электронды тасымалдауда Қазынашылық органдарына береді.
  • Әкім аппаратының әрбір қызметкері бойынша кірістер мен ұстап қалулар көрсетілетін 6 қосымшаны толтырумен табыс салығы бойынша, декларацияларды және 2 қосымшаны толтырумен әлеуметтік салық бойынша есептіліктің уақытында құрылуын жүзеге асырады;
  • Ай сайын трансферттер бойынша қаржыландыру жоспарының орындалуы және ай сайын трансферттердің игерілуі бойынша мәліметтер беру туралы есепті құрады;
  • Толық және нақты толтырылған карточкаларды жүргізе отырып, есеп беретін тұлғалар бойынша негізгі қорлардың есебін жүргізеді;
  • Аз құнды және тез тозатын заттар есебін және есептен шығарылуын жүргізеді;
  • Негізгі құралдарды, ақшалай қаражаттарды, тауар-метераилдық құндылықтарды түгендеу және тозуын есептеуді жүргізуге қатысады;
  • Міндеттемелер мен төлемдер бойынша бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) қаржыландыру жоспарларын жасайды және оған өзгерістер енгізеді;
  • Міндеттемелер мен төлемдер бойынша бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) қаржыландыру жоспарларына өзгерістер енгізуге тапсырыстар дайындайды;
  • Ерекшеліктер бойынша міндеттемелер мен төлемдер бойынша бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) қаржыландыру жоспарларына түсіндірмелер жасайды;
  • Сапа саласындағы саясат пен мақсаттарды, МС ИСО 9001-2008, СТ РК ИСО 9001-2009 стандарттары талаптарын, сапа менеджменті жүйесінің ішкі құжаттарын білу, сапа саласындағы саясатты қолдана алу.
  • Басқа бөлімдермен бірлесе отырып қолданыстағы ішкі құжаттарды өзгерту немесе күші жойылғандарын жою туралы ұсыныстар дайындау, ІНҚ әзірлеуге және жақсартуға қатысу, көрсетілетін қызметтердің сапасын жақсарту жөніндегі жұмысты жүргізу.