+7 (72336) 4-27-00

2018 жыл қорытындылары бойынша әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің көпшілігі тұрақсыз динамиканытіркейді.

Бюджет

         Жалпы алғанда қала бюджеті 2017 жылы 1,413 млрд. теңге немесе 19% төмендеумен, 2018 жылға 5,862млрд. теңгені құрады.

         Меншікті кірістердің жылдық жоспары 102% орындалды және 3,202 млрд. теңгені құрады. 2017 жылдың деңгейіне (3035,5 млн. теңге) қарағанда жеке табыс 105,5% дейін өсті.

Бюджеттің шығыс бөлігін игеру 2018 жылға 100% құрады.

2019 жылғы бюджеттің меншікті кірістерінің көлемі 2018 жылға қарай 100,9%өсумен3228 млн.теңге мөлшерінде жоспарланған.

Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері ағымдағы жылы қосымша резервтерді анықтау алгоритмі бойынша жұмысты күшейтуі қажет.

Өнеркәсіп

         Өнеркәсіпкәсіпорындары 2017 жыл деңгейіне қарағанда 11,1% немесе 0,7 млрд. теңгеге тұмендеумен 134,4 млрд. теңгеге тауар өнімін өндірдіНКИ-93,4%, бұл түсті металдар кендерін өндірудің 85,9% дейін төмендеуі нәтижесінде тау-кен өнеркәсібінде НКИ 98,2% дейін төмендеуімен негізделді.

         2017 жылмен салыстырғанда НКИ 86,2% - дан 93,4% дейін өскені байқалады, бұл облыстың қалалары мен аудандары рейтингінде 17-орыннан 14-ке дейін орын өзгерісіне оң әсерін тигізді.

Облыстық көлемде Риддер үлесі 7,2% құрайды және облыс өңірлері арасында төртінші болып табылады.

2019 жылға арналған міндеттер

2019 жылы өңірдің қала құраушы кәсіпорны мынадай екі ірі жобаны жүзеге асыруды жалғастырады:

- «Казцинк» ЖШС РКБК байыту фабрикасын реконструкциялау», іске асыру кезеңі 2009-2022 жылдар, жобаның жалпы құны 23,1 млрд. теңге, жобаны іске асыру басталғаннан бері 8,0 млрд. теңге немесе 34,5% игерілді;

- «Долинный кен орнын ашу, жете барлау және өңдеу» іске асыру кезеңі 2013-2020 ж.ж., жобаның жалпы құны 34,3 млрд. теңге, жобаны іске асыру басталғаннан бастап 15,5 млрд. теңге немесе 45,1% игерілді. Жоба Өңір кәсіпкерлігін қолдау картасы енгізілген.

Жеке кәсіпкерлік субъектісі Стрежанск кен орнының полиметалл және мыс-колчедан кендерін өнеркәсіптік игерудің жаңа жобасын («DRIVEN FORCE»ЖШС) іске асыруды бастайды.

Ауыл шаруашылығы

         Ауыл шаруашылығының жалпы өнімінің көлеміөткен жылдың деңгейіне (6,170 млрд. теңге) 4,5% өсіммен - 6,448 млрд.теңге.Ауыл шаруашылығы өнімінің нақты көлемінің индексі – 103,3%, оның ішінде мал шаруашылығы саласында 101,4%, өсімдік шаруашылығында – 103,8%.НКИ өсуі 2017 жылдың қорытындысы бойынша 19 орыннан 2018 жылы 13 – ке дейін жақсартуға мүмкіндік берді.

         2017 жыл (986 тонна) сәйкесті кезеңінің көрсеткішіне қарағанда мал және құс сою 984 тоннаға немесе 99,8% іске асырылды. Сүт өндірісі 5037 тоннаны, 2017 жылдың сәйкес кезеңіне 3,7% (2017 жылы – 4859 тонна), жұмыртқа-1737 мың дана немесе 102,3% (2017 жылы-1699 мың дана) өсумен құрады.

         Ауыл шаруашылығы жануарларының барлық түрлерінің мал басының өсуі қамтамасыз етілді: жылқы - 19,7%, құс – 2,6%, шошқа – 0,1%, қой мен ешкі – 0,5%, сиыр – 2,7%.

         Өңірде ет және сүт өндірісін арттыру үшін 3 сүт-тауар фермаларын реконструкциялауаяқталды: «Дудкин А. С.» бірінші кезеңі 200 басқа, «Достар» 200 басқа, «Джамалханова М. С.» 50 басқа.

         Егін жинау жұмыстарының нәтижесі бойынша 3,1 мың тонна астық бастырылды, бұл 2017 жылғы көлемнен 35%жоғары. Өнімділік-28,6 ц/га, бұл 2017 жылғы деңгейден 25% жоғары.

         Картоп жинау 34 мың тоннаны немесе өткен жыл деңгейіне қарағанда 115,6% құрады, өнімділік – 300 ц/га (2017 жылы-290 ц/га), өсім 3,4%. Көкөніс жинау 9 мың тонна немесе 2017 жылдың 101,1% құрады, өнімділігі 345 ц / га( 2017 жылы-343 ц/га), 1,0% өсті.

         Жыл сайын ауыл шаруашылығы өндірушілерінмемлекеттік қолдау шеңберінде ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілеріне субсидиялар бөлінеді. 2018 жылы шаруа қожалықтары 11 млн. 944 мың теңге мөлшерінде субсидия алды:

2019 жылға арналған міндеттер:

- ауыл шаруашылығының жалпы өнімінің көлемін 6,575 млрд. теңгеге дейін ұлғайту;

-сүт-тауар фермаларын реконструкциялау, сауын табындарының басын өсіру есебінен сүт өндірісін ұлғайту;

- ауыл шаруашылығы техникасын сатып алу және шаруа қожалықтарында жабдықтарды жаңарту есебінен машина-трактор паркін жаңарту болып табылады.

Инвестициялар

         Негізгі капиталға инвестициялар салымы2017 жылға (20,818 млрд. теңге) 21% және жеткізілген жоспар-тапсырмаға (25,0 млрд.теңге) 0,8% өсумен 25,208 млрд.теңгені құрады. Нақты көлем индексі 114% құрады.

         Қаржыландыру көздері бойынша инвестициялар құрылымында:

- 94,4% - кәсіпорындардың меншікті қаражаты (оның ішінде «Казцинк» ЖШС жеке инвестициялар көлемінің 88,5%);

- 2% - республикалық бюджет;

- 2,2% - жергілікті бюджет;

- 0,3% - банк кредиттері;

- 1,1% - басқа қарыз қаражаты.

         Есепті кезеңде жеке инвестициялардың ұлғаюы 15 орыннан 7-ге дейін рейтингтік позицияны жақсартуға мүмкіндік берді (НКИ 2017 жылы 99,4%, 2018 жылы 118,7%).

         Инвестициялардың негізгі көлемі кен өндіру өнеркәсібіне және карьерлерді қазуға - 18,3 млрд.теңге (19,0% – ға өсті), өңдеу өнеркәсібіне - 3,1 млрд. теңге (1,7 есе өсті), құрылысқа – 1,1 млрд. теңге (8,3 есе өсті), білім беруге-0,6 млрд. теңге (4,2 есе өсті) бағытталды.

2019 жылға арналған міндеттер

2019 жылы күтілетін инвестиция көлемі 22,5 млрд. теңге деңгейінде жоспарлануда. 2018 жылға қарай төмендеу «Казцинк» ЖШС құрылымдық бөлімшесінің«КазцинкШахтострой» ӨК 3 млрд. теңге көлемінде қымбат тұратын жабдықтарды бір жолғы сатып алуына байланысты болды.

         Берілген деңгейге жету үшін 2019 жылы:

- 1626 млн. теңге - бюджеттік инвестициялар (Батыс Алтай қорығына дейін ЭБЖ құрылысы, жолдарды реконструкциялауды жалғастыру, Островский көшесі 40 үй құрылысы, олимпиада резервінің республикалық мектеп-интернат-колледжінің оқу корпусының құрылысын аяқтау.

- 6571,5 млн. теңге-шағын және орта бизнес субъектілерінің инвестициялары жоспарлануда.

         Құрылыс жұмыстары 12,332 млрд.теңгеге орындалды, бұл 2017 жылғы деңгейден (11,773 млрд. теңге) 5% - ға немесе 0,6 млрд. теңгеге жоғары. НКИ 100,6%. 2017 жылмен салыстырғанда рейтингтік позиция 13 орын сақталды.

         Статистикалық есептілікпен статистикалық есептілік мерзімімен ай сайын 12 кәсіпорын және тоқсан сайын 50 кәсіпорын қамтылды.

         2019 жылға арналған міндеттер

         Құрылыс жұмыстарының күтілетін көлемі 13,25 млрд. теңге деңгейінде жоспарланып отыр. Жалпы қала бойынша құрылыс жұмыстарының көлемі 2018 жыл деңгейіне қарағанда 7,4% ұлғаяды.

         Тұрғын үйді пайдалануға беру 11,097 мың ш.м. құрады, бұл 2017 жылғы деңгейден 3,052 мың ш. м. немесе 38%-ға (8,045 мың ш. м.) жоғары.

         2019 жылға арналған міндеттер

2018 жылы екі 60 пәтерлі тұрғын үй құрылысының аяқталуына және ағымдағы жылы 60 пәтерлі тұрғын үй құрылысының басталуына байланысты ағымдағы жылы жеке тұрғын үй іске қосылады, тұрғын үйді іске қосудың күтілетін көлемі-1,5 мың шаршы метр.

Кәсіпкерлік

2018 жыл қорытындылары бойынша жұмыс істеп тұрған шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерінің саны 5,5% немесе 143 бірлікке ұлғайды, 2017 жыл деңгейіне қарағанда олардың саны 2758 бірлікті құрадыШағын бизнес кәсіпорындарының санын 104,1% - ға дейін арттыру жыл қорытындысы бойынша қаланың рейтингтік позициясын 13 орынға дейін жақсартты (2017 жылдың қорытындысы бойынша 19 орын).

Бөлшек тауар айналымының көлемі2017 жылдың көрсеткішіне (28,390 млрд.теңге) нақты бағалармен 14% ұлғайып, 32,348 млрд. теңгені құрады. НКИ 107,1% - ды құрады. НКИ 8,7 пайыздық тармаққа өсуі (2017 жылы 98,4% - дан 2018 жылы 107,1% дейін) 11 орыннан 6 орынға дейін рейтингтік позицияны жақсартуға мүмкіндік берді.

«Бизнестің жол картасы 2020» бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде мемлекеттік қолдау шараларымен 2018 жылы 12 кәсіпкер қамтылды, оның ішінде кредиттік портфельдің жалпы сомасы 150,5 млн. теңгеге 9 жоба субсидияланды, 3,3 млн.теңге мөлшерінде мемлекеттік кепілдік берілді, 5,0 млн. теңге сомасына 2 жоба бойынша мемлекеттік гранттар ұсынылды.

«Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың2017-2021 жылдарға арналған бағдарламасы» үкіметтік бағдарламасы шеңберінде қысқа мерзімді кәсіптік оқытуға 4,4 млн.теңге жұмсалды, 35 адам оқудан өтті, оның 32 адамы жұмысқа орналастырылды.

«Бастау-бизнес» бағдарламасы бойынша 30 адам оқудан өтіп, оның ішінде 5,8 млрд.теңге сомасына 24 адам грант алды.

2019 жылға арналған міндеттер жоспарлы көрсеткіштерге қол жеткізу болып табылады:

– бөлшек және көтерме тауар айналымының көлемі-34,239 млрд. теңге;

- Бөлшек сауданың НКИ-101,0%.

2019 жылы шағын бизнес субъектілері «Фирма «Эталон» ЖШС қоқыс өңдеу цехын салу және ЖК В. В. Дорошенко корпустық жиһазды өндіру және жөндеу цехын реконструкциялау бойынша бұрын басталған инвестициялық жобаларды іске асыруды жалғастырады.

Туризм саласында «Климовка» демалыс базасын реконструкциялау(ЖК Климов В. А.), «Аляска» тау шаңғысы туристік кешенін салу (ЖК Пырликов А. А.), «Березовка» демалыс базасында Халық қолөнері орталығын құру (ЖК Смола Т. А.), «Эдельвейс» тау шаңғысы кешенін жаңғырту («СкайТауРиддер» ЖШС) бойынша жобаларды іске асыру жалғасады.

Орташа айлық жалақы мөлшері Риддер қаласы бойынша 2018 жылғы қаңтар-желтоқсанға168482теңгені құрады, ол 2017 жыл ұқсас кезеңіне орташа айлық жалақы мөлшерінен 8,4% жоғары және ШҚО өңірлері арасында көлемі бойынша бірінші болып табылады.

Әлеуметтік қорғау

Экономиканы дамыту үшін айқындаушы факторлардың бірі еңбек нарығының жеткіліктілігі, экономиканың еңбек ресурстарына қажеттілігін қамтамасыз ету болып табылады.

Жұмыспен қамту және әлеуметтік қорғауды қамтамасыз ету жөніндегі іс-шаралар шеңберінде:

- 154 жұмыссыз тіркелген, ол 2017 жыл (148 адам) деңгейінен 6 адамға немесе 4,1% жоғары;

- 1781 адам жұмысқа орналастырылды, бұл 2017 жыл көрсеткішін (4853 адам), 296 адамға немесе 19,9% көтереді;

- 579 жаңа жұмыс орындары құрылды (оның ішінде тұрақты 500), бұл 2017 жылы (658жұмыс орны) 79 орынға немесе 12% төмен, төмендеу 2017 жылы жобалардың көп санын іске асырумен байланысты, олардың бір бөлігі 2018 жылға (жұмыс орындары 2017 жылы құрылды) ауыспалы;

- жастар практикасын өтуге 40 адам жіберілді, 2017 жылғы көрсеткіштен 5,3% артық (2017 жылы 38 адам);

- оқыту және қайта оқытуға 94 адам жіберілді, бұл 2017 жылғы деңгейден 2,4 есе төмен (227 адам-облыстық бюджеттен қосымша қаражат бөлу нәтижесінде), оқуды аяқтағандар санынан жұмысқа орналасу деңгейі – 85,4%;

- қоғамдық жұмыстарға қатысу үшін 367 жұмыссыз тартылды, ол 2017 жылға (326 жұмыссыз) қарағанда 41 жұмыссызға немесе 12,6% көп.

         Әлеуметтік қолдау шаралары ретінде барлық деңгейдегі бюджеттерден 2133 алушыға 82,0 млн. теңге төленді.

         Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017-2021 жылдарға арналған бағдарламасының еңбек ресурстарының ұтқырлығын арттыру бойынша үшінші бағыты шеңберінде 2018 жылы жұмыс күші көп аудандардан (Түркістан, Қызылорда, Жамбыл, Алматы, Маңғыстау облыстарынан) көшіру 48 отбасын (134 адам) құрады. Осы мақсаттарға республикалық бюджет қаражатынан 44,423 млн.теңге (көшуге 14,845 млн. теңге, тұрғын үйді жалға алуға және қоныс аударушыларға 29,577 млн. теңге коммуналдық шығындарды өтеуге) бағытталды.

         2019 жылы әлеуметтік қолдау шаралары шеңберінде барлық деңгейдегі бюджет қаражатынан 90 млн.астам теңге қарастырылған (азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек, мемлекеттік атаулы әлеуметтік және тұрғын үй көмегі, мүгедектерді қамтамасыз ету).

         Жұмыс күші мол аудандардан 30 отбасы қоныс аудару күтілуде.

Қоғамдық жұмыстарға 300 адамды тарту, 32 адамды әлеуметтік жұмыс орындарына, 34 адамды жастар тәжірибесіне, 85 адамды оқуға және қайта оқуға жіберу жоспарлануда.

Білім беру

Қалалық білім беру ұйымдарының желісі 33 бірлікті құрайды (14 жалпы білім беретін мектеп, 1 «балабақша-мектеп» 12 мемлекеттік және 3 жеке меншік мектепке дейінгі ұйым, 3 қосымша білім беру ұйымы).

Жалпы білім беру саласының жұмыс істеуіне 2018 жылы қалалық бюджет қаражатынан 2,847 млрд.теңге бағытталды (2017 жылы – 3,0 млрд. теңге).

Білім беру жүйесін дамытуға 2018 жылы бюджеттен 218,5 млн.теңге бағытталды.

         21 білім беру объектісіне ағымдағы жөндеу жүргізілді -118,9 млн.теңге.

«Парыз» қорының қаражатынан 12 пәндік кабинет (оның ішінде 7 роботтехника кабинеті, 2 физика кабинеті, 1 химия кабинеті, 2 биология кабинеті) қаланың 9 мектебіне сатып алынды.

         Мектептерді жоғары жылдамдықты интернетпен қамтамасыз ету басым міндет болып отыр. Қалада 15 мектеп желіге қосылған, оның ішінде 13 мектеп 50 Мб/с және одан жоғары жылдамдықпен кеңжолақты қатынау мүмкіндігі бар, екі ауылдық мектепте спутниктік антенналар орнатылған.

         «Менің мектебім» бағдарламасын жүзеге асыру аясында қаланың 10 жалпы білім беретін мектебі толығымен IT - сыныптармен толықтырылған.

         Қаланың барлық жалпы білім беретін мектептері 100% WI-FI сымсыз желілерімен жабдықталған.

         1 жастан 6 жасқа дейінгі балаларды мектепке дейінгі тәрбиемен және біліммен қамту 3080 баланы құрады және өсу қарқыны 111%, 3 жастан 6 жасқа дейінгі балаларды 100% құрады. Мектепалды даярлықпен қамтылған 5-6 жастағы балалар үлесі -100%.

         Мектепке дейінгі балалар мекемелеріндегі орын профициті 394 құрайды.

Мемлекеттік-жеке меншік әріптестікті дамыту шеңберінде 2017 жылдан бастап 3 жеке меншік мектепке дейінгі мекеме жұмыс істейді. 2019 жылдан бастап «Дельфин» бөбекжай-балабақшасы» КМҚК (160 орындық) «Детская планета» ЖШС сенімгерлік басқаруға 5 жыл мерзімге берілді. Жобаны іске асырудың оң әсері шамамен 11 млн.теңге бюджет қаражатын үнемдеу болып табылады.

         2018 жылдың қорытындысы бойынша мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен қамтылған балалар санын арттыруға бағытталған іс – шараларды іске асыру рейтингтік кестеде-2 орын алды.

         2019 жылға арналған міндеттер:

– білім беру мекемелерінде жөндеу жұмыстары;

- МДМ материалдық-техникалық базасын нығайту;

– бейнебақылау жүйесін сатып алу және орнату;

- компьютерлік паркті жаңарту;

- инклюзивті білім беру үшін № 5 мектеп ғимаратын бейімдеу.

600 орындық жаңа мектеп құрылысын бастау жоспарлануда.

Денсаулық сақтау

2018 жылы аурудың 6 түрі бойынша төмендеу қамтамасыз етілді. Онкологиялық аурушаңдықтың 12,2% (195 жағдай) төмендеуі тіркелді, туберкулез аурушаңдығы 2017 жылдың деңгейінде қалды (16 жағдай), туберкулезден өлім-жітім 3 есеге (1 жағдай) төмендеді. Нәресте өлімінің 8 жағдайы тіркелді, бұл 2017 жылғы деңгейден 2 есе жоғары. Ана өлімі жоқ. Жалпы өлім-жітім 2,9% немесе 25 адамға артып, 882 адамды құрады.

Туберкулезбен сырқаттанушылықты төмендетуге және өткен кезең деңгейінде сырқаттанғандар санын сақтауға бағытталған іске асырылып жатқан іс-шараларға қарамастан, рейтингтік позицияның 2017 жылғы 4 орыннан 8-ге дейін төмендеуі байқалды.

Жалпы денсаулық сақтау саласының жұмыс істеуіне 2018 жылы республикалық бюджет қаражатынан 1,630 млрд. теңге бағытталды.

Облыстық бюджет қаражатынан жалпы құны 51,6 млн. теңге медициналық жабдықтар сатып алынды(жан сақтау, хирургия, перзентхана және балалар бөлімшесі үшін жабдықтау).

Кадр құрамының тапшылығы білім беру және денсаулық сақтау салаларының неғұрлым өзекті мәселе болып қалуда. Мәселен, Денсаулық сақтау саласында өткен жылы дәрігерлердің тапшылығы 11 бірлікті құрады. Бір жыл ішінде қалаға 3 дәрігер келді (1 – бас дәрігердің орынбасары, 1 учаскелік терапевт, 1 провизор дәрігері),9 дәрігер кетті (3 – зейнеткерлікке, 3 – қаладан тыс жерлерге, 2 – жеке құрылымдарға, 1 - қайтыс болды). Білім беру саласында қазіргі уақытта 41 педагогқа және 17 мектепке дейінгі балаларға арналған мамандарға қажеттілік бар.

2019 жылға арналған міндеттер

Қалалық емханандағы шамадан тыс жүктелуі бойынша проблемалық мәселені шешу мақсатында 2019 жылы 140 төсектік стационардан және ауысымына 500 адам қабылдайтын емханадан тұратын жаңа көп бейінді аурухана кешенін салуға ЖСҚ әзірлеу басталады;

Мәдениет

Риддер қаласының мәдениет мекемелерінің желісі 10 объектімен ұсынылған (Мәдениет сарайы, Риддер қаласының орталық кітапхана жүйесі, оған 6 кітапхана, Халықтар Достығы Үйі, Риддер тарихи-өлкетану мұражайы, «Тілдерді оқыту орталығы» КММ кіреді).

2018 жылы мәдениет мекемелерін дамытуға 6,5 млн.теңге бағытталды (мәдениет сарайының сахнасы мен фойесіне арналған шымылдықтар жасалды – 1,8 млн. теңге, шығармашылық ұжымдарға костюмдер тігілді: мәдениет сарайы 2,8 млн. теңге, Достық үйі 600 мың теңге. Кітапхана қорын жаңарту және толықтыру үшін 1,3 млн. теңгеге әдебиет сатып алынды).

Жалпы, барлық бюджет қаражаты есебінен 127,8 млн.теңге сомасына мәдениет мекемелеріне ағымдағы жөндеу жұмыстары жүргізілді, оның ішінде қалалық бюджет қаражаты есебінен – 30,0 млн. теңге (Мәдениет сарайы – 27,55 млн. теңге (шатыр, жылу, кәріз, су құбыры, есік орнату және монтаждау), 4 ауданның клубы-2,4 млн. теңге (жылу жөндеу), облыстық бюджет – 97,8 млн. теңге (мәдениет сарайының ішкі үй – жайларын жөндеу).

7-үй басқармасына «Строитель»саябағын салуға жобалау-сметалық құжаттама әзірленді.

Спорт

Қалада спорттық ғимараттар желісі бар: («Сокол» стадионы, дене шынықтыру-сауықтыру кешені, спорт модулі, 2 жүзу бассейні, 17 спорт залы, 1 салынған спорт залы, 22 ашық спорт алаңы, 2 атыс алаңы, 4 шаңғы базасы,16 хоккей корты мен мұз алаңы, жаттығу залдары), балалар жасөспірімдер спорт мектебі, олимпиадалық резервтің республикалық мамандандырылған мектеп-интернат - колледжі жұмыс істейді.

Есепті жылы 7,8 млн. теңге сомасына спорттық құрал сатып алынды (балалар – жасөспірімдер спорт мектебіне-4,0 млн. теңге; 3,8 млн. теңге сомасына спорттық киім – кешек, оның ішінде БЖСМ-0,3 млн. теңге).

Олимпиада резервінің республикалық мамандандырылған мектеп-интернат - колледжі базасында жалпы құны 988 млн.теңге болатын 300 орындық оқу корпусының құрылысы басталды. Бүгінгі күні салынып жатқан ғимараттың екінші қабатында (кірпіш қалау, барлық монолитті учаскелерді бетондау, периметрі бойынша қалыптарды орнату және арматураны байлау жүргізілуде) жұмыстар жүргізілуде. 2018 жылы 490 млн. теңге игерілді. Құрылысты аяқтау және объектіні пайдалануға беру 2019 жылы жоспарланды.

ҚР Президентінің 2018 жылғы 5 қазандағы Жолдауын іске асыру шеңберінде, бұқаралық спорт пен дене шынықтырудың қолжетімділігін арттыру мақсатында 7 үй басқармасында дене шынықтыру-сауықтыру кешенінің құрылысы жоспарланып отыр.

Қоғамдық қауіпсіздік

Тіркелген қылмыстардың жалпы саны 2017 жыл (1462 жағдай) көрсеткішіне 10,9% төмендеумен 1302 жағдайды құрады. Қылмыс деңгейі 10 мың тұрғынға шаққанда 2016 жылы 298,2 салыстырғанда 227,2 құрады. Жалпы қылмыстық құқық бұзушылықтардың ашылуы 69,5% құрады.

Жалпы қылмыс деңгейінің төмендеуі 2017 жылы 19 орыннан 2018 жылы 2 орынға дейін рейтингтік позицияны жақсартуға мүмкіндік берді. Сонымен қатар, ауыр және аса ауыр қылмыстардың ашылуының 10,1 пайыздық пунктке төмендеуі (2017 жылы 88,5% - ға 2018 жылы 78,4% - ға дейін) 12 орыннан 14-ке дейін рейтингтік позицияны нашарлатты.

         42 жол-көлік оқиғасы тіркелді, ол 2017 жыл (32 оқиға) деңгейіне 31,2% жоғары, зардап шеккендер саны 39% төмендеумен 57 адамды (2017 жылы – 41 адам) құрады. Жол-көлік оқиғалары зардабының салдарынан 2017 жыл ұқсас кезеңіне 4 жағдайда 9 адам қайтыс болды, көбеюі 2,25 есеге немесе 5 жағдайға.

2019 жылға арналған міндеттер:

1.Өңірдің әлеуметтік-экономикалық даму қарқынын сақтау, инвестициялық ресурстарды тарту жөніндегі жұмысты жандандыру. Жаңа жобаларды іске асыру, қолда бар объектілерді қолдау және дамыту қалалық бюджетке салық түсімдерінің өсуін қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

2.Жаңа жобаларды іске асыру және іске асырылып жатқан құрылыс жобаларын аяқтау.

3.2016-2020 жылдарға арналған аумақтарды дамыту бағдарламасының жоспарланған көрсеткіштеріне және 2019 жылға арналған Риддер қаласының әкімі мен ШҚО әкімі арасындағы Келісім шеңберінде бекітілген негізгі нысаналы индикаторларға қол жеткізу.

         Нысаналы индикаторлардың орындалуына жауапты бөлім басшылары бекітілген көрсеткіштерді орындауға дербес жауап береді.

Өңірдің әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің өсу қарқынын жақсарту мақсатында өңірді дамытуды сипаттайтын негізгі көрсеткіштерін жақсарту бойынша барлық қажетті күш-жігерді қолдану керек.

Экономика және қаржы

бөлімінің басшысы                                                                             А. Рамазанова

 КЕЛІСІЛДІ:

Риддер қаласы

әкімінің орынбасары                                                                                     Д. Дүйсембаев