+7 (72336) 4-27-00

БСН – 090140003965

«Риддер қалаының кәсіпкерлік және туризм бөлімі» мемлекеттік мекемесі Риддер қаласының аумағында кәсіпкерлік және туризм саласында басшылықты жүзеге асыратын,  Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

Бөлім басшысы – Мазунина Ольга Николаевна

 Olga

Өмірбаяны:

Ольга Николаевна 1987 жылғы 04 наурызда Шығыс Қазақстан облысының Лениногорск қаласында дүниеге келген. Орыс, білімі жоғары, 2010 жылы Шығыс Қазақстан өңірлік университетін тәмамдап, бакалавр құқықтану мамандығын алған.

Мемлекеттік қызметшінің еңбек қызметін 2008 жылғы тамыз айынан бастаған.

«Риддер қ. кәсіпкерлік және туризм бөлімі» мемлекеттік мекемесінің басшысы болып 2016 жылдың мамыр айынан қазіргі уақытқа дейін жұмыс істейді.

Жеке мәселелері бойынша тұрғындарды қабылдау: сәрсенбі күндері  сағат  9.00-ден сағат 18.30-ға дейін.

Мекенжайы:  Риддер қ., Тәуелсіздік даңғ., 3-А

Электрондық мекенжайы: 

Телефон: 4 55 73

Факс: 4 11 45

Лауазымдық міндеттері:

  • Кәсіпкерлік саласындағы бірыңғай мемлекеттік саясатты жүзеге асыру.
  • Қала аумағындағы кәсіпкерлікті қолдау, индрустрия мен сауда саласындағы нысаналы бағдарламаларды әзірлеу;
  • Кәсіпкерлік, өнеркәсіп салаларында, индустриалық-инновациялық саясат, сапаның халықаралық стандарттарын, инвестицияны енгізу және қаланы дамытудың стратегиялық жоспарын, әлеуметтік-экономикалық орта мерзімді жоспарын, аумақтық және салалық бағдарламаларды  жүзеге асыру  салаларында мемлекеттік саясатты әзірлеу және іске асыруға қатысу;
  • Шағын кәсіпкерлікті қорғауды, қолдауды, дамытуды қамтамасыз ету;
  • Шағын кәсіпкерлікті дамыту аймақтық бағдарламаны іске асыру және өңдеу жолымен шағын кәсіпкерлікті қолдау және дамыту стратегиясын іске асыру үшін қажетті жағдайларды жасау;
  • Шағын кәсіпкерлікті қолдау жөніндегі салалық мемлекеттік бағдарламалардың аясында шағын кәсіпкерлікті қолдау және инфроқұрылымдық қамтамасыз ету;
  • Тауарлар және қызметтер нарығында бәсекелестікке және кәсіпкерлікке мүмкіндік туғызатын әдістемелік, экономикалық, құқықтық сипаттағы ұйымдастырушылық шаралар жасау және жүзеге асыру;
  • Қазақстан Республикасын қарқынмен индустриальдық-инновациялық дамыту бағдарламалары және басқада туризм саласындағы жеке кәсіпкерлікті дамыту және қолдау жөніндегі  Мемлекеттік бағдарламаларды іске асыруды қамтамасыз ету;
  • Қызмет көрсету, қызмет көрсету объектілері және жол жиегіндегі сервис саласындағы кәсіпкерлердің қызметін үйлестіру, шағын және орта туристік бизнестің дамуына мониторинг жүргізу, туристік инфроқұрылымдық объектілердің дамуын қамтамасыз ету;
  • Туристік қызмет саласына  консультативті қолдау көрсету, туристік көрмелер, конкурстар, семинарлар өткізуге қатысу;
  • Жоғарыда тұрған органдарға есептер дайындау.
  • Сапа саласында саясатты білуі және қолдана алуы тиіс.
  • Ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеуге және жақсартуға қатысады.
  • Көрсетілетін мемлекеттік қызметті жетілдіру бойынша жұмыс жүргізеді.
  • Сапа саласында саясат пен мақсаттарды білуге, МС ИСО 9001-2008, СТ ҚР ИСО 9001-2009 стандарттар талаптарын, сапа саласында саясатты қолдануға және менеджмент сапасы жүйесіндегі ішкі құжаттар. Басқа бөлімшелермен бірге ішкі құжаттардың әрекет ететін және күші жойылғаны бұзылғанға өзгерістер туралы ұсыныстар дайындауға, ВНД жақсарту және әрірлеуге қатысуға, көрсетілетін көмек сапасын жандандыру бойынша жұмыстар жүргізуге.

 «Риддер қаласының кәсіпкерлік және туризм бөлімі» ММ бөлімінің құрылымы

Лауазымы

Т. А. Ж.

Лауазымдық міндеттері

Телефон

Бас маман 

Экономист-есепші

Штоколова Людмила Венадьевна

shtokolova

1961 жылғы 28 мамырда Алматы облысы Сарыөзек мекенінде дүниеге келген, білімі орташа –арнаулы, 1983 жылы Өскемен қаласында Кооперативті техникумды тәмамдап, есепші біліктілігін алған.

«Риддер қ. кәсіпкерлік және туризм бөлімі» ММ бас маман экономист есепші болып 2013 жылғы шілде айынан бастап жұмыс істейді, осы лауазымға тағайындалғанға дейін «Пригородный ауылдық округінің әкімі» мемлекеттік мекемесінде есепші болып жұмыс істеген.

1. Бөлімнің шаруашылық қызметінің жағдайы мен нәтижелеріне талдау жасауға, жоспарлауға;

2. Ағымдағы бюджеттік бағдарламаларға лимиттік шығындар шегінде бюджеттік тапсырыстар жасауға;

3. Байқауларды өткізуді ұйымдастыруға, мемлекеттік сатып алу бойынша есептілікті жасауға;

4. Бөлімді ұстау бойынша бухгалтерлік есеп және есептілікті жүргізуге;

5. Түскен тауарө материалдық құндылықтарды, негізгі құралдарды есепке алуға, негізгі құралдардың тозуларын есептеуге және түгендеуге қатысуға;

6. Қызметкерлерге еңбек ақыларын төлеуге;

7. Салық есептілігін жүргізуге;

8. Ақшалай қаражаттарды, есептеулерді және материалдақ құндылықтарды түгендеуді жүргізуге, түгендеу нәтижелерін және олардың есептілікте бейнеленуін дұрыс және уақытында анықтауға;

9. WEB порталда электрондық мемлекеттік сатып алуды жүргізуге және ұйымдастыруға;

10. «Е- қызмет» біріктірілген ақпараттық жүйе арқылы мемлекеттік органың кадрлық іс- қағаздарын жүргізуге;

11. Ақпараттарды орналастыру және өзектендіруге жауап береді;

12. Мемлекеттік рәміздер туралы заңнаманы сақтауға жауап береді;

13. “Lotus Notes” (ҚАЭБЖ) электрондық құжат айналымында жұмыс.

Сапа саласында саясат пен мақсаттарды білуге, МС ИСО 9001-2008, СТ ҚР ИСО 9001-2009 стандарттар талаптарын, сапа саласында саясатты қолдануға және менеджмент сапасы жүйесіндегі ішкі құжаттар. Басқа бөлімшелермен бірге ішкі құжаттардың әрекет ететін және күші жойылғаны бұзылғанға өзгерістер туралы ұсыныстар дайындауға, ВНД жақсарту және әрірлеуге қатысуға, көрсетілетін көмек сапасын жандандыру бойынша жұмыстар жүргізуге.

8(72336) 4-11-45

Кәсіпкерлік бойынша бас маман

Гайдук Елена Владимировна

gaiduk

1988 жылғы 13 шілдеде Шығыс Қазақстан облысының Лениногорск қаласында дүниеге келген. Орыс, білімі жоғары, 2010  жылы Д.Серікбаев атындағы ШҚМТУ  тәмамдап, бакалавр ақпараттық жүйе  мамандығын алған.

«Риддер қ. кәсіпкерлік және туризм бөлімі» ММ кәсіпкерлік бойынша бас маман болып 2017 жылғы маусым  айынан бастап жұмыс істейді, осы лауазымға тағайындалғанға дейін Риддер қ. әкім аппараты мемлекеттік  мекемесінде  статист болып жұмыс істеген.

1. Билік өкілеттері, жергілікті атқарушы органдары, тиісті облыс органдарымен ақпараттық және ұйымдастырушылық байланысты қамтамасыз етеді;

2. Бөлімге түскен кәсіпкерлік саласындағы құжаттар, хаттар, өтініштер, ауысша өтініштерді орындау;

3. Қала үшін маңызды жобалар мен бағдарламаларды барлық мемлекеттік қолдау түрлері бойынша ұсыныстарды дайындау;

4. Қолданыстағы заңнамамен бекітілгеннің аясында мемлекеттік сауда саясатын кәсіпкерлікті дамыту және қолдау бойынша мемлекеттік саясатты жүзеге асыру;

5. Ақпараттық-талдау жұмыстарының үлгілері мен әдістерін иегеру;

6. БАҚ өзара ынтымақтасу;

7. Кәсіпкерлік саласындағы басым бағыттарды әзірлеу;

8. Тұтынушылық нарықты тұрақтандырушы ләсіпорындар қызметін бақылау;

9. Кәсіпкерлік облысында облыстық және қалалық мақсаттық бағдарламалардың орындалуына мониторинг жасау іске асыруды үйлестіру, әзірлеуге қатысу әзірлеу (Риддер қ. АДБ);

10. Кәсіпкерлік саласын дамыту серпіндігі туралы нақты ақпараттар дайындау және көрсеткішін талдау: ШОБ тіркелген, әрекет ететін, белсенді кәсіпорындар саны;

11. ШОБ қызметкерлерінің саны туралы талдау жүргізу;

12. Ішкі инвестициялық саясатты жүзеге асыруға кәсіпорындардың қатысуымен өзара ынтымақтастықтың жаңа үлгілерін, сонымен қатар шет елдык инвестициялау үрдістерін және енгізу;

13. Мейрамдық жәрмеңкесін, отандық тауар өндірушілерінің көрмежәрмеңкесін өткізу бойынша ұйымдастыру басшылығын іске асыру;

14. Кісіпкерлік облысында ғылыми-техникалық және техникалық әлеуеттілігін бағалау нарық өзгерістерінің үрдістері мен жағдайын талдау;

15. Әлеуметтік өнеркәсіптердің, кәсіпорындардың өнеркәсіпкердің, жаңадан құрылуына, жұмыс жасап тұрғандардың дамуына ынтымақтасу; кәсіпорындардың дамуы мен қолдау құқықтық жағдайын қамтамасыз ету;

16. Кәсіпкерлік, өнеркәсіп саласында, индустриалдық- инновация саясатында мемлекеттік саясатты әзірлеуге және жүзеге асыруға қатысу, халықаралық стандарттар сапасын, инвестицияны енгізу және қаланы дамытудаң әлеуметтік- экономикасының стратегиялық жоспарын жүзеге асыру;

17. Кәсіпкерлік мәселелері бойынша кеңесті дайындау және өткізу, хаттамалар құрады;

18. Кәсіпкерлерді жан-жақты тәжірибелік қолдау көрсету шараларын ұйымдастыру.

19. Облыс, қала әкімдігінің хаттамалық тапсырмасын орындау;

20. Сараптамалық кеңестің отырыстарын ұйымдастыру, хаттамаларды жасау;

21. ҮИИД бойынша үйлестіру кеңесінің отырыстарын ұйымдастыру, хаттамалар жасау;

22. Кәсіпкерлік субъектілерін аккредиттеу бойынша жұмыстарды жүргізу, хаттамаларды жасау;

23. Кала кәсіпкерлерімен әкімшілік кедергілерді жою бойынша жұмыстар өткізу;

24. “Lotus Notes” (ҚАЭБЖ) электрондық құжат айналымында жұмыс.

Сапа саласында саясат пен мақсаттарды білуге, МС ИСО 9001-2008, СТ ҚР ИСО 9001-2009 стандарттар талаптарын, сапа саласында саясатты қолдануға және менеджмент сапасы жүйесіндегі ішкі құжаттар. Басқа бөлімшелермен бірге ішкі құжаттардың әрекет ететін және күші жойылғаны бұзылғанға өзгерістер туралы ұсыныстар дайындауға, ВНД жақсарту және әрірлеуге қатысуға, көрсетілетін көмек сапасын жандандыру бойынша жұмыстар жүргізуге.

8(72336)4 11 42

Кәсіпкерлік 

бойынша

бас маман

ВАКАНСИЯ

 

 

Туризм бойынша бас маман

ВАКАНСИЯ