+7 (72336) 4-27-00

Мемлекеттік-құқықтық жұмыс бөлімі басшысы - Гүлмира Сәрсенбекқызы Оразбаева 

orazbaevaӨмірбаян:

Гүлмира Сәрсенбекқызы Оразбаева 1982 жылы  5 қарашада Шығыс Қазақстан облысы  Семей қаласы, Семей облысында дүниеге келген. Қазақ. Білімі жоғары.  2003 жылы Орталық-Азиялық университетін заңгер мамандығымен тәмәмдаған. 2007ж., Қазақ қаржы-экономикалық институтын бітірген. Мамандығы қаржы бакалавры.

 

 

 

Еңбек қызметі:                 

Күні

Лауазымы, жұмыс орны, ұйымның орналасқан жерi 

қабылданған

босатылған

03.11.2003

22.01.2004

«Шемонаиха ауданының мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау басқармасы» ММ заңгер бас маманының м.а.

23.01.2004

31.12.2004

«Шемонаиха ауданының мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау басқармасы» ММ заңгер -  бас маманы

05.01.2005

12.06.2006

«Шемонаиха ауданының мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау басқармасы» ММ заңгер – жетекші маманы

19.06.2006

31.12.2006

«Alliance Audit co»  ЖШС заң кеңесшісі

 01.12.2006

20.07.2007

«Alliance Tax Consulting SB» заңгерлік бөлімінің  заң кеңесшісі

28.10.2008

19.07.2010

«Шемохаиха ауданының әкімі аппараты» ММ заңгерлік ұйымдастыру және кадрлық жұмыс бөлімінің бас маманы

19.07.2010

27.12.2011

Шемонайха ауданы әкімі аппаратының мемлекеттік- құқықтық және заңгерлік жұмысының бас маманы

27.12.2011

05.03.2012

Шемонайха ауданы әкімі аппаратының заңгерлік  бөлімінің  бас маманы

05.03.2012г

22.11.2012

«Риддер қаласы әкімінің аппараты» ММ мемлекеттік -құқықтық жұмыс бөлімі меңгерушісі

22.11.2012

20.08.2013

«Риддер қаласы  әкімінің аппараты» ММ ұйымдастыру -кадрлық жұмыс бөлімінің меңгерушісі

20.08.2013

01.10.2013

«Риддер қаласы  әкімінің аппараты» ММ ұйымдастыру жұмысы бөлімінің меңгерушісі

01.10.2013

30.04.2015

«Риддер қаласы  әкімінің аппараты» ММ мемлекеттік - құқықтық жұмысы бөлімінің меңгерушісі

01.05.2015

По наст. время

«Риддер қаласы  әкімінің аппараты» ММ мемлекеттік - құқықтық жұмысы бөлімінің басшысы

Функционалдық міндеттер:

  • ақпараттық-талдаулық жұмыстар мен мониторингтер әдістері мен түрлерін білу
  • әкім аппаратының облыс әкімі аппаратының сәйкес бөлімдерімен ұйымдастырушылық және ақпараттық байланысын қамтамасыз ету
  • бөлімге келіп түскен заңды сипаттағы шағымдармен, өтініштермен және хаттармен танысады, тексеруді және мерзімінде жауап беруді ұйымдастырады
  • жергілікті бюджеттен қаржыландыратын атқарушы органдардың, әкім аппаратының қызметкерлеріне заңгерлік көмек көрсетуді ұйымдастырады
  • талаптық шағымдық жұмыс бойынша жұмысты жүзеге асырады
  • әкімнің және әкімдіктің барлық нормативтік құжаттарның сақталуын жүйеге келтіруді ұйымдастырады, өзгерістер мен толықтырулар енгізеді                   
  • қала әкімінің өкімдері мен шешімдерінің және әкімдігінің қаулы  жобаларының құқықтық сараптамасын жүзеге асырады.
  • қолданыстағы заңнаманы бұзушылықпен шығарылған  әкім мен әкімдіктің құқықтық актілерін өзгерту немесе жою жөнінде шаралар қолданады
  • әкім мен әкімдіктің  құқықтық актілері жобаларын дайындау барысында қатысады
  • әкімнің және әкімдіктің нормативтік құқықтық актілеріне мониторинг жүргізуді ұйымдастырады, қаулылар мен шешімдердің тізілімін жүргізеді, мониторинг жүргізу бойынша есепті құрады
  • қабылданған нормативтік құқықтық актілер туралы жоғарғы органдарға есептер құрады
  • нормативтік құқықтық актілердің электронды тізілімін жүргізу
  • қылмыстың алдын алу жөніндегі қалалық Ведомствоаралық комиссиясының отырыстарын дайындауды және өткізілуін іске асырады, отырыс күн тәртібін құрастыру, Комиссия  мүшелеріне отырыстың өткізілу күні мен уақыты туралы хабардар етеді, отырыс күн тәртібіне ақпараттар жинақтайды және талдайды
  • сыбайлас жемқорлықпен, нашақорлықпен және есірткі саудасымен күрес, қылмыстың алдын алу және қылмыспен күрес жөніндегі Бағдарламаларды жүзеге асырады
  • соттарда және басқа да мемлекеттік органдарда аппараттың, сондай-ақ әкімдіктің мүдделерін қорғайды.
  • жергілікті бюджеттен қаржыландыратын атқарушы органдардың, әкім аппаратының қызметкерлеріне заңгерлік көмек көрсетеді
  • сапа саласындағы саясат пен мақсаттарды, МС ИСО 9001-2008, СТ РК ИСО 9001-2009 стандарттары талаптарын, сапа менеджменті жүйесінің ішкі құжаттарын білуі, сапа саласындағы саясатты қолдана алуы. Басқа бөлімдермен бірлесе отырып қолданыстағы ішкі құжаттарды өзгерту немесе күші жойылғандарын жою туралы ұсыныстар дайындау, ІНҚ әзірлеуге және жақсартуға қатысу, көрсетілетін қызметтердің сапасын жақсарту жөніндегі жұмысты жүргізу.

 

Мемлекеттік-құқықтық жұмыс бөлімінің бас маманы - Надежда Викторовна Григорьева

grigorevaӨмірбаян:

Надежда Викторовна Григорьева 07.03.1979 жылы ШҚО, Шемонайха қаласында туылған. 1994-1998 жылдары Лениногорск қаласының Аграрлық-Техникалық колледжінде оқыған. 2000-2005 жылдары Өскемен қаласының Шығыс Гуманитарлық институтында «заңгер құқықтанушы» мамандығы бойынша оқыған. 2000-2008 жылдары Риддер қаласының ішкі істер қалалық бөлімінде қызмет атқарған, полицияның аға лейтенанты атағы берілген.

Функционалдық міндеттер:

  • Заң", Word, Excel бағдарламаларымен жұмыс істей алуы
  • мекеме қызметінде заңдылықтың сақталуын және оның құқықтық мүддесін қорғауды қамтамасыз етеді
  • әкімдіктің қаулылары, әкімнің  шешімдері мен өкімдері жобаларына құқықтық сараптаманы жүзеге асырады
  • құқықтық мәселелерді қарау кезінде соттарда және басқа мемлекеттік және қоғамдық ұйымдарда мекеменің мүддесін қорғайды
  • талаптық шағымдық жұмыс бойынша жұмысты жүзеге асырады
  • көрсетілген бағдарламалар бойынша ақпараттарды жинауды жүзеге асырады, оларды қорытындылауды және талдауды жүргізеді және  комиссия  мүшелеріне белгіленген отырыстар туралы хабардар етеді
  • бөлімге келіп түскен заңды сипаттағы шағымдармен, өтініштермен және хаттармен танысады, тексеруді және мерзімінде жауап беруді ұйымдастырады
  • жергілікті бюджеттен қаржыландыратын атқарушы органдардың, әкім аппаратының қызметкерлеріне заңгерлік көмек көрсетуді ұйымдастырады
  • нашақорлықпен және есірткі бизнесімен күрес жөніндегі қалалық комиссияның жұмысын ұйымдастырады және үйлестіреді
  • қылмыстық жаза және қылмыстық-құқықтық ықпал ету шараларын атқаратын мекемелердің қызметіне көмек көрсету, сондай-ақ қылмыстық жазаларын өтеп шыққан тұлғаларға әлеуметтік және басқа да көмекті ұйымдастыру және қылмыстық жазаларын өтеп жатқан тұлғаларға әлеуметтік және басқа да көмекті ұйымдастыру жөніндегі қалалық комиссияның жұмысын ұйымдастырады
  • адамдар саудасы жөніндегі өңірлік бағдарламаның орындалуына жауап береді
  • қажет болған жағдайда бөлім меңгерушісінің басқа да тапсырмаларын орындайды
  • сапа саласындағы саясат пен мақсаттарды, МС ИСО 9001-2008, СТ РК ИСО 9001-2009 стандарттары талаптарын, сапа менеджменті жүйесінің ішкі құжаттарын білуі, сапа саласындағы саясатты қолдана алуы. Басқа бөлімдермен бірлесе отырып қолданыстағы ішкі құжаттарды өзгерту немесе күші жойылғандарын жою туралы ұсыныстар дайындау, ІНҚ әзірлеуге және жақсартуға қатысу, көрсетілетін қызметтердің сапасын жақсарту жөніндегі жұмысты жүргізу.

Байланыстар:

Біздің мекен-жайымыз: ШҚО, Риддер қаласы, Семенова көшесі 19
E-mail:Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Телефон: 8 (72336) 43696
Факс: 8 (72336) 42573

 

Мемлекеттік-құқықтық жұмыс бөлімінің бас маманы - Котельникова Елена Геннадьевна

kotelnikovaӨмірбаян:

Елена Геннадьевна Котельникова 1986 жылғы 14 тамызда Шығыс Қазақстан облысы, Лениногорск қаласында дүниеге келген. 2005 жылы Қ. Нұрғалиев атындағы Шығыс гуманитарлы колледжінде; 2008 жылы "Құқықтану" мамандығы бойынша Орталық-Азияттық университетінде оқыған. Заңгер; Юриспруденция. Юриспруденция бакалавры.

Еңбек қызметі:

01.01.2014 жылдан – 01.07.2014 жылға дейін – «Риддер қаласының жер қатынастары бөлімі» ММ заң консультанты.

01.07.2014 жылдан – 20.10.2014 жылға дейін – «Риддер қаласы әкімінің аппараты» ММ заң консультанты.

21.10.2014 жылдан – 18.12.2014 жылға дейін - «Риддер қаласы әкімінің аппараты» ММ мемлекеттік-құқықтық жұмыс бөлімі бас маманының м.а.

18.12.2014-31.03.15ж.«Риддер қаласы әкімінің аппараты» ММ мемлекеттік-құқықтық жұмыс бөлімінің бас маманы.

01.04.2015 жылдан бастап «Риддер қаласы әкімінің апппараты» ММ Мемлекеттік-құқықтық жұмыс бөлімі меңгерушісінің м.а.

Функционалдық міндеттер:

  • әкім аппаратының облыс әкімі аппаратының сәйкес бөлімдерімен ұйымдастырушылық және ақпараттық байланысын қамтамасыз ету
  • азаматтарды қабылдау жөніндегі жұмысты жүргізеді
  • сыбайлас жемқорлық, қылмыс бойынша өңірлік бағдарламалардың орындалуын бақылайды
  • соттарда және басқа да мемлекеттік органдарда  аппараттың, сондай-ақ әкімдіктің мүддесін қорғайды
  • қолданыстағы заңнаманы бұзушылықпен шығарылған  әкім мен әкімдіктің құқықтық актілерін өзгерту немесе жою жөнінде шаралар қолданады
  • әкім мен әкімдіктің  құқықтық актілері жобаларын дайындау барысында қатысады
  • жергілікті бюджеттен қаржыландыратын атқарушы органдардың, әкім аппаратының қызметкерлеріне заңгерлік көмек көрсетуді ұйымдастырад
  • кәсіби емес медиаторлардың тізілімін жүргізу, тізілімге енгізу үшін тиісті құжаттарды жинау және талдау
  • ҚР шекарасынан өтетін азаматтардың құжаттарын жинау, рұқсат ету құжаттарын дайындау
  • Риддер қаласы әкімідігі бөлімдерінің талаптық шағымдық жұмысы бойынша талдауды және ақпараттарды жинауды жүзеге асырады
  • талаптық шағымдық жұмыс бойынша жұмысты жүзеге асырады
  • қажет болған жағдайда бөлім меңгерушісінің басқа да тапсырмаларын орындайды
  • сапа саласындағы саясат пен мақсаттарды, МС ИСО 9001-2008, СТ РК ИСО 9001-2009 стандарттары талаптарын, сапа менеджменті жүйесінің ішкі құжаттарын білуі, сапа саласындағы саясатты қолдана алуы. Басқа бөлімдермен бірлесе отырып қолданыстағы ішкі құжаттарды өзгерту немесе күші жойылғандарын жою туралы ұсыныстар дайындау, ІНҚ әзірлеуге және жақсартуға қатысу, көрсетілетін қызметтердің сапасын жақсарту жөніндегі жұмысты жүргізу.